.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتصاب معاون برنامه‌ريزي استانداري گلستان

طي حكمي از سوي وزير كشور مهندس سيدمحمد موسوي روز پنجشنبه به عنوان معاون برنامه‌ريزي استانداري گلستان منصوب شد.

اين اقدام در راستاي اجراي ابلاغيه رياست جمهوري مبني بر الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها با استانداري‌ها و تشكيل معاونت برنامه‌ريزي با مسئوليت امور برنامه‌ريزي، بودجه، آمار و اطلاعات وهماهنگي اموراقتصادي استان انجام شده است.

در حكم حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي آمده‌است: به‌پيشنهاد استاندار و تاييد معاون رييس جمهور و رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي كشور، بعنوان معاون برنامه‌ريزي استانداري گلستان منصوب مي‌شويد.

پيش از اين مهندس سيدمحمد موسوي به عنوان معاون برنامه ريزي و اداري مالي استانداري و ذبيح‌الله قائمي به عنوان معاون استاندار و رييس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي گلستان فعاليت داشتند.

رييس جمهوري، بيست و چهارم مهرماه ‪ ،۸۵‬دستور الحاق سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استانها به استانداري‌هاي سراسر كشور را صادر كرد.

رييس جمهوري در دستور خود، دلايل اين الحاق را تمركززدايي، تسريع درامور استانها، پيشرفت در امر سازندگي و عمران استانها اعلام كرد./ايرنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

ساروی 16 تير 1386
این کار یعنی فروپاشی سازمان مدیریتی که سالها روی مدیرانش هزینه شده یعنی هدر دادن سرمایه انسانی و مالی این مردم وقتی کارشناسان میگفتند این کارها سیاسی است واقعا راست میگفتند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.